Ce este și cum funționează Google AdWords?

Google AdWords este serviciul de publicitate oferit de Google prin care afacerile iși pot promova produsele sau serviciile, local sau internațional, către potențialii lor clienți și pot obține rezultate scalabile prin care să își dezvolte sustenabil afacerile.

Funcționează ca un sistem de licitație în timp real de tip Pay per click, în care advertiserii licitează pentru a afișa anunțurile în rezultatele din Google și plătesc doar atunci când primesc clicuri.

Noua platformă Google Ads, oferă o nouă experiență, modalități și tipuri variate de campanii prin care afacerile pot să-și comunice mesajele și se pot conecta online cu potențialii clienți, își pot atinge obiectivele stabilite de creștere a vânzărilor, a traficului pe website, a notorietății brandului sau a produselor și serviciilor, în rândul consumatorilor.

Mai jos sunt expuse toate tipurile de obiective ce pot fi îndeplinite prin intermediul campaniilor Google Ads:

1.Campanii tip Search cu anuțuri text afișate în rețeaua de căutare Google, presupun afișarea de anunțuri text sponsorizate în rezultatele din Google, atunci când clienții caută produse sau servicii.

Afacerile clienților sunt la un clic distanță de potențialii clienți și plătesc doar atunci când utilizatorii dau clic pe anunț pentru a accesa website-ul sau când apelează compania.

2. Campanii tip Display cu anuțuri text sau banner afișate în rețeaua de parteneri Google, rețea ce cuprinde peste 2 milioane de website-uri unde se pot plasa anunțuri și în peste 650.000 de aplicații mobile.

Obiectivele principale sunt de a crește considerabil vizibilitatea și notorietatea brandului prin afișarea reclamelor către audiențe largi și de a le influența deciziile de achiziție.

3. Campanii tip Remarketing cu anunturi text, banner sau video în rețeaua de website-uri partenere Google, ce permite afișarea de anunțuri personalizate către potențialii clienți care au vizitat website-ul și l-au părăsit fără să întreprindă acțiunile dorite de noi sau să devină clientul nostru.

Se pot afișa reclame personalizate, în funcție de locul în care se află potențialii clienți în procesul de achiziție.

4. Campanii de tip Video pe Youtube sau în rețeaua Google, ideale pentru a genera brand awareness și a influența potențialii clienți să ia  în considerare brandul sau produsul tău, atunci când au de făcut o achiziție.

Poate fi o investiție eficientă și valoroasă crearea de conținut video, întrucât oamenii consumă din ce în ce mai mult conținut video pe rețele sociale și platforme precumYoutubeTwitch etc.

Acestea sunt, în principiu, tipurile de campanii care se pot implementa prin intermediul AdWords.

Dacă aveți nevoie de mai multe informații, puteți să ne scrieți pe email info@makeit.md .

Dacă nu aveți website sau aveți un site care nu aduce rezultate atunci noi suntem gata să vă ajutăm www.makeit.md.

sursa: http://www.tudosemihai.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *