Cum să fii PRIMUL!? Cu SEO...

Astăzi vă vom spune pe scurt și pur și simplu despre motivarea optimizării SEO și a promovării motorului de căutare. Decizia de a scrie acest articol se datorează faptului că aproape fiecare client ne întreabă cum să dezvoltăm site-ul și să atragem vizitatori vizați (adică clienții viitori) după ce resursa este gata. Deci, răspundem:

Care sunt metodele de atragere a vizitatorilor site-ului

Un site frumos, logic, bine realizat și ușor de înțeles cu forme de comunicare nu este încă un garant al vânzărilor bunurilor sau serviciilor dvs. Este important ca acest site să fie găsit de potențialii dvs. clienți. Atragerea persoanelor la site în mai multe moduri:

Promovarea site-ului SEO

Vă permite să atrageți persoane din motoarele de căutare, cum ar fi Yandex sau Google. Clienții viitori vă vor găsi prin cuvinte cheie, fraze, imagini, videoclipuri.

Publicitate contextuală / YAN în Yandex sau Google

Aceasta este o metodă plătită de atragere a vizitatorilor pe site folosind anunțuri care se află în rezultatele căutării chiar deasupra altor site-uri și sunt marcate cu „publicitate”.

Atragerea de persoane pe site prin intermediul rețelelor sociale

În funcție de publicul țintă interesant pentru compania dvs., alegem rețelele sociale în care sunt prezente. atunci:

  1. Dezvoltăm o strategie de conținut pentru toate serviciile sociale. rețele în general,
  2. Apoi, pentru fiecare societate. rețeaua este elaborată separat planul său de conținut, pe baza specificului fiecărei rețele sociale. De exemplu, în Instagram se uită la poze, pe Facebook citesc și discută, trec prin fotografii și multe altele, iar Vkontakte poate vedea banda „în tăcere” – explorăm și folosim întreaga gamă de informații despre comportamentul oamenilor în rețele.

Bloguri, publicații online

Acesta este un element al marketingului de conținut, atunci când informați publicul țintă despre realizările, știrile, cercetarea, promoțiile și rezultatele companiei dvs. pe site-uri web și bloguri pe care grupul potrivit de persoane le citesc sau le vizionează. Astfel de publicații pun întotdeauna o legătură cu site-ul, care oferă beneficii pentru promovarea site-ului SEO.

Hărți, cataloage, platforme de anunțuri

O parte obligatorie a promovării companiei dvs., dacă jucați „pe termen lung” și nu testați un alt produs chinez, pentru a dispărea în 2 luni este plasarea pe hărți, în zeci și sute de directoare, pe site-urile gratuite de anunțuri. Ce dă:

  1. Legătură de greutate pentru a îmbunătăți SEO.
  2. Conștientizarea mărcii.
  3. Prezența pe sute de site-uri publicitare oferă nu numai o creștere a traficului pe site, ci și comenzi directe pentru anunțuri, unde sunt indicate detaliile de contact (verificați dacă acestea sunt corecte).
  4. Arătați seriozitatea companiei dvs., creați sentimentul că ați lucrat mult timp, nu vă ascundeți de nimeni și veți continua să existe.

SEO este o investiție pe termen lung.

Când intenționați să fiți prezent în segmentul dvs. de ani și ani pentru a primi cereri pentru produsele sau serviciile dvs. – este logic să investiți 100% în SEO. Este mai ieftin decât publicitatea rapidă și funcționează mai mult. Dacă doriți să vindeți ceva în această secundă și asta e tot, atunci aveți nevoie de publicitate contextuală sau orientată.